נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
תמיר האס: כיצד אנשי יחסי ציבור מבשלים הצלחה
ראשי » אינסטגרם » תמיר האס: כיצד אנשי יחסי ציבור מבשלים הצלחה

תמיר האס: כיצד אנשי יחסי ציבור מבשלים הצלחה

בוודאי כבר קרה לכם שהדלקתם את הטלוויזיה וראיתם אייטם קטן על אירוע שמתקיים בקרוב. בוודאי גם ראיתם אנשי מקצוע שונים שבאים להביע עמדה או לספר על שיטה שהם עובדים בה. אם שאלתם את עצמכם איך אותם אייטמים ואנשים הגיעו אל הטלוויזיה, רדיו ועיתונות, כדאי שתמשיכו לקרוא.

יחסי ציבור הופכים אירוע רגיל לאייטם תקשורתי ששווה לדבר עליו. זה יכול להיות אירוע של ממש, הצגת תהליך רפואי – קוסמטי, דיבור על עמותה ועוד. חשיפה תקשורתית יכולה לדחוף אתכם, בעלי העסק, המותג, העמותה או הרעיון, קדימה וכל זאת בעלות לא גבוהה. כיצד הדברים קורים ובאילו כלים משתמשים אנשי יחסי ציבור כדי שאתם תצליחו? על כך בדיוק בכתבה.

יח"צ יצירתי

הצעד הראשון בדרך להשגת החשיפה הרצויה, כזו שתיגע בקהל הרחב ותגרום לו לרצות ליצור אתכם קשר, הוא יצירת רעיון טוב.

יש להתמקד בשיווק יצירתי, כזה שיעניין את התקשורת ואת האנשים הרלוונטיים.

חשוב להבין כי יח"צ שונה לחלוטין מקניית כתבה שיווקית. כאן כסף לא מחליף ידיים.

ככל שנתעמק בתהליך, נבין את הקהל ואת הייחודיות שלנו, כך נצליח להעלות רעיונות שיווקיים מפתיעים יותר.

הצלחת יחסי הציבור טמונה פעמים רבות בשיווק וככל שנצליח להפתיע כך עולה הסיכוי שהעיתונאיים ירצו לספר עלינו.

יחסי ציבור ודיוק: נספר על הרעיון לאנשי תקשורת בדיוק בזמן

כדי שהרעיון והארוע יסוקרו בתקשורת, יש להכין את האנשים הרלוונטיים לכך מבעוד מועד.

איש יחסי ציבור יוציא קומוניקט מספיק זמן מראש אך לא יותר מדי זמן מראש. ישנה חשיבות לזמן המתאים והמטרה היא שמי שיתעניין בנושא יוכל להספיק לסקר אותו ושלא יצטרך לחכות יותר מדי זמן. כדי לפתח את ההתעניינות מצד אנשי התקשורת, היחצ"ן צריך להצליח להיות פעיל ו"למכור" את האייטם.

יש לזכור כי הסיקור התקשורתי נעשה ללא כל עלות ולכן היא תלויה ביכולת של משרד יח"צ ליצור עניין ובקשרים האישיים שלו.

עוד נקודה שכדאי לשים לב אליה היא שיש לעניין את הגופים הרלוונטיים. לא כל אירוע, עסק ואדם צריך לקבל חשיפה בתוכנית בוקר. ישנם גם מקרים בהם סקירה של העיתונות המקומית תהיה טובה (למשל במקרה של פתיחת פיצרייה חדשה בשכונה).

יח"צ: נכין את עצמנו לקראת החשיפה

רוב האנשים צריכים הכנה לקראת החשיפה ולמה שיקרה אחריה.

בין שמדובר בראיון טלוויזיוני ובין שמדובר בעיתונאי, חשוב לדעת על מה לדבר, לציין לעצמנו את הנקודות שחשוב לנו להעביר וכדאי להתאמן על כך.

המטרה היא להצליח לספר על עצמנו או על האירוע בצורה הטובה והזכירה ביותר.

לכן, לפני המפגש עם מי מהתקשורת כדאי לעשות עבודת הכנה ולהתאמן לכך.

חשוב גם להתכונן ליום שלאחר החשיפה הראשונית ולהביא בחשבון שהיא עשויה להביא עוד חשיפה.

כמו כן, יש למנף את ההזדמנות, לספר עליה גם ברשת החברתית, האתר ובמקומות נוספים. החשיפה התקשורתית הראשונית היא הזדמנות שכדאי לנצל.

פעמים רבות ברגע שאיש תקשורת אחד מביע עניין באייטם, עוד אנשי תקשורת יטו להסכים לראיונות וחשיפה. כדי שזה יקרה צריך לעבוד, להיות בקשר עם האנשים הרלוונטיים ולהמשיך לנצל נכון את החשיפה הראשונית.

 

סיכום טור יחסי ציבור

זכרו, יחסי ציבור מועילים לכל תחום. יחסי ציבור מועילים לעמותות יחסי ציבור מועילים  עסק קטן וכמובן שיחסי ציבור מקדמים סטארטאפים. מדובר באחד הכלים היעילים ביותר בתמהיל השיווק ויש להשתמש בו בחוכמה. אני מניח שעד היום משרדי הכניס אלפי אייטמים לתקשורת וסייע למגוון חברות ארגונים ועמותות לקדם את המטרות שהציבו בין אם משובר בגיוס תרומות , יצירת הכנסות או ניהול משברים. בהצלחה!

קשור

יחסי ציבור נטומדיה נטוניוז תמיר האס
« הקודם
השארת תגובה

ביטול

חיפוש
תגיות
Contact Form 7 Jetpack W3 Total Cache Yoast SEO YOUTUBE אתר אתר בעיצוב וליווי אישי אתר תדמית בלוג בניית אתר בניית אתר אינטרנט בניית אתרים דיוור אלקטרוני דף עסק בפייסבוק דף פייסבוק התנדבות טיפים לקידום האתר יוטיוב יחסי ציבור ברשת האינטרנט לימודי שיווק ומדיה דיגיטלית ליסינג מהירות גלישה מיתוג מיתוג באינטרנט נטומדיה נטו מדיה נטוניוז ניהול עמוד אוהדים בפייסבוק עיצוב אתרים פייסבוק פלטפורמה בנויה פרסום בגוגל פרסום בפייסבוק קבוצות עסקיות בפייסבוק קורסים לחיילים משוחררים בחינם קידום אתרים קידום אתרים בחינם רישום אתר באינדקסים רישום אתר במנועי חיפוש רשתות חברתיות שיווק באינטרנט שיווק בפייסבוק שירה דרורי תדמית תוספים מומלצים לוורדפרס
פוסטים באתר

תמיר האס: כיצד אנשי יחסי ציבור מבשלים הצלחה

מה עדיף: מודעה ממומנת בפייסבוק או מודעה ממומנת בגוגל?

אושיית אינסטגרם חרדית

איך ליצור משרד ביתי מושלם?

מה הקשר 📡 כיצד תבחרו את שירותי התקשורת שלכם ?

מהירות עסקית: איך לפתור בעיות גלישה איטית בעסק?

הימנעות מריגול תעשייתי – הנקודות שצריך לכסות

כל אחד יכול – גם לעסקים קטנים יש מקום במדיה הדיגיטלית

הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל

קורסים לחיילים משוחררים בחינם

תוספים מומלצים לוורדפרס

אתר בעיצוב וליווי אישי

בניית אתר בשיטת הליסינג

רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש

הלו יש כאן מישהו ???

כיצד לשווק דרך קבוצות עסקיות בפייסבוק

החשיבות של עיצוב אתרים

יחסי ציבור ברשת האינטרנט

מיתוג באינטרנט – איך זה עובד?

במה עדיף להשקיע יותר: אתר, בלוג או דף עסק בפייסבוק

קוד פתוח או פלטפורמה בנויה – מה עדיף?

איך ליצור תחרויות מעניינות בפייסבוק

שירות לקוחות לאתרי סחר אלקטרוני

מה הופך אתר אינטרנט למוצלח?

קידום מכירות לעסק הקטן

שיווק במייל – איך עושים את זה?

סוד ההצלחה של שיווק בפייסבוק

סוד ההצלחה של פייסבוק

מהי אופטימיזציית תוכן?

כיצד ממתגים אירוע עסקי?

תגובות אחרונות
  • ויקטור על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
  • שמואל על הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל
  • CoolSEO על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
קטגוריות
  • אינסטגרם
  • בניית אתרים
  • יוטיוב
  • כללי
  • מאמרים וטיפים
  • פייסבוק
  • קידום אתרים
  • קידום אתרים בחינם
ארכיונים
  • ינואר 2021
  • נובמבר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • אוקטובר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2016
  • יוני 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
Theme by NetoNew - Neto News
We NetoMedia
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס