נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
ראשי » מאמרים וטיפים » יחסי ציבור ברשת האינטרנט

במאה העשרים ואחת יש אין ספור אמצעי מדיה בהם ניתן לעשות שיווק, פרסום ויחסי ציבור. אך אפילו עופר נמרודי, נוני מוזס ועמוס שוקן כבר הפנימו כי האינטרנט הפך בשנים האחרונות לאופציה האטרקטיבית ביותר, ותקציבי הפרסום ויחסי הציבור עוברים מהעיתונות הכתובה ומהטלוויזיה אליו. הסיבה לכך ברורה: לאינטרנט חשופים מאות מיליוני אנשים בכל רגע נתון ויחסי הציבור ברשת הם זולים מאוד, ולעיתים ניתן לעשות אותם גם בחינם. עוד על יחסי ציבור ברשת בכתבה זו.

באילו תחומים ניתן לעשות יחסי ציבור ברשת?
התשובה לכך היא פשוטה – בכל תחום שתעלו על דעתכם! אין דבר שלא ניתן לקדם, לשווק, לפרסם או לייחצ"ן ברשת האינטרנט. בין אם המדובר בבובות לתינוקות, בגז טבעי, במזון כשר או בתרופות לגיל הזהב… הכל ניתן לשיווק ולפרסום באמצעות האינטרנט, ובמגוון רחב של דרכים. עבור אנשי עסקים בכירים ביותר כמו שרי אריסון – שבבעלותה גם רדיו אינטרנטי, עופר נמרודי ואחרים, האינטרנט הוא כר נרחב לפעילות שיווק ויחסי ציבור, וכמובן שגם עבור החברות הבינוניות והקטנות יותר, פלטפורמה זו היא המוצלחת מכולם. מדוע? כי המדובר בפלטפורמה מגוונת, דינאמית ומאוד זולה, וכמעט כל אחד יכול לפרסם בה ולבצע באמצעותה יחסי ציבור.

כיצד עושים יחסי ציבור ברשת?
יש אין ספור דרכים לכך, החל בהקמת אתרי תדמית, פרסום מבצעים ייחודיים והנחות גדולות, ושימוש מושכל ברשתות החברתיות. שיטות הפרסום ויחסי הציבור "המסורתיות" (ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה), עדיין קיימות, אך החלק של האינטרנט בעולם זה רק הולך וגדל. ניתן להשתמש בחוכמה וביעילות גם בשליחת מיילים לרשימות תפוצה וגם באתרי אינטרנט רגילים אשר תפקידים לשווק חברות, מוצרים ואנשים.

יחסי ציבור באמצעות רשתות חברתיות נחשב למוצלח מכולם. אין ספור מחקרים מראים כי אנשים רבים מעדיפים לשוטט ברשתות חברתיות על מנת לקבל רעיונות חדשים, להכיר אנשים ולהתוודע אל מוצרים וחברות. ברשתות חברתיות ניתן לעשות יחסי ציבור כמעט לכל דבר באמצעות הקמת דף בפייסבוק בו מעלים תכנים, סרטונים ותמונות אודות מוצר מסויים או באמצעות יצירת קהילות המתעניינות בחברה ספציפית. ניתן לעשות זאת בעלות נמוכה במיוחד ולעיתים אף בחינם.

באמצעות דף עסק מושקע בפייסבוק (או ברשתות חברתיות אחרות) ניתן לקדם את האינטרסים של חברות רבות ולהגדיל את החשיפה שלהן ושל המוצרים שלהן. כמובן שכל גולש אשר נכנס לדף פייסבוק שכזה הוא לקוח פוטנציאלי, אשר יכול להביא עימו עוד לקוחות רבים. חברות יחסי הציבור מנצלות זאת לטובת האינטרסים של הלקוחות שלהן ומי שעושה את זה בצורה מוצלחת מקבל יחסי ציבור כמעט בחינם!

מה עם קידום בגוגל?
ניתן לפרסם ולייחצן חברות גם באמצעות קידומן במנועי החיפוש השונים (ובראשם גוגל). שיטה זו היא יקרה יותר בדרך כלל, אך נחשבת לאפקטיבית מאוד. אין זה פלא שמקדמי אתרים הפכו למבוקשים מאוד בעשור האחרון, ואם יש להם גם ידע בעולם הרשתות החברתיות – על אחת כמה וכמה!

לסיכום, על מנת לייחצן עסק מסויים, כדאי מאוד לשלב בין כל השיטות הללו – שימוש ברשתות חברתיות, הקמת אתרי אינטרנט (אתרי תדמית ואתרים שיווקיים), קידום במנועי החיפוש ועוד. חשוב לזכור כי בתקופה בה אנו חיים, חברה שלא נמצאת באופן בולט באינטרנט, כמעט ולא קיימת, וקשה לה מאוד להיות תחרותית.

קשור

יחסי ציבור ברשת האינטרנט נטומדיה
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש
תגיות
Contact Form 7 Jetpack W3 Total Cache Yoast SEO YOUTUBE אתר אתר בעיצוב וליווי אישי אתר תדמית בלוג בניית אתר בניית אתר אינטרנט בניית אתרים דיוור אלקטרוני דף עסק בפייסבוק דף פייסבוק התנדבות טיפים לקידום האתר יוטיוב יחסי ציבור ברשת האינטרנט לימודי שיווק ומדיה דיגיטלית ליסינג מהירות גלישה מיתוג מיתוג באינטרנט נטומדיה נטו מדיה נטוניוז ניהול עמוד אוהדים בפייסבוק עיצוב אתרים פייסבוק פלטפורמה בנויה פרסום בגוגל פרסום בפייסבוק קבוצות עסקיות בפייסבוק קורסים לחיילים משוחררים בחינם קידום אתרים קידום אתרים בחינם רישום אתר באינדקסים רישום אתר במנועי חיפוש רשתות חברתיות שיווק באינטרנט שיווק בפייסבוק שירה דרורי תדמית תוספים מומלצים לוורדפרס
פוסטים באתר

תמיר האס: כיצד אנשי יחסי ציבור מבשלים הצלחה

מה עדיף: מודעה ממומנת בפייסבוק או מודעה ממומנת בגוגל?

אושיית אינסטגרם חרדית

איך ליצור משרד ביתי מושלם?

מה הקשר 📡 כיצד תבחרו את שירותי התקשורת שלכם ?

מהירות עסקית: איך לפתור בעיות גלישה איטית בעסק?

הימנעות מריגול תעשייתי – הנקודות שצריך לכסות

כל אחד יכול – גם לעסקים קטנים יש מקום במדיה הדיגיטלית

הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל

קורסים לחיילים משוחררים בחינם

תוספים מומלצים לוורדפרס

אתר בעיצוב וליווי אישי

בניית אתר בשיטת הליסינג

רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש

הלו יש כאן מישהו ???

כיצד לשווק דרך קבוצות עסקיות בפייסבוק

החשיבות של עיצוב אתרים

יחסי ציבור ברשת האינטרנט

מיתוג באינטרנט – איך זה עובד?

במה עדיף להשקיע יותר: אתר, בלוג או דף עסק בפייסבוק

קוד פתוח או פלטפורמה בנויה – מה עדיף?

איך ליצור תחרויות מעניינות בפייסבוק

שירות לקוחות לאתרי סחר אלקטרוני

מה הופך אתר אינטרנט למוצלח?

קידום מכירות לעסק הקטן

שיווק במייל – איך עושים את זה?

סוד ההצלחה של שיווק בפייסבוק

סוד ההצלחה של פייסבוק

מהי אופטימיזציית תוכן?

כיצד ממתגים אירוע עסקי?

תגובות אחרונות
  • ויקטור על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
  • שמואל על הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל
  • CoolSEO על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
קטגוריות
  • אינסטגרם
  • בניית אתרים
  • יוטיוב
  • כללי
  • מאמרים וטיפים
  • פייסבוק
  • קידום אתרים
  • קידום אתרים בחינם
ארכיונים
  • ינואר 2021
  • נובמבר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • אוקטובר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2016
  • יוני 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
Theme by NetoNew - Neto News
We NetoMedia
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס