נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
ראשי » מאמרים וטיפים » סוד ההצלחה של שיווק בפייסבוק

אחת הפלטפורמות השיווקיות הטובות והיעילות ביותר כיום היא פייסבוק. על פי סקר שנערך במרץ 2011 90% מהגולשים בישראל משתמשים בפייסבוק לפחות פעם בחודש, מה שהופך אותנו למדינה השנייה בעולם בשיעור החשיפה לרשת החברתית הפופולרית. כל מפרסם שיצליח להגיע אפילו לאחוז אחד מקרב הגולשים האלה, ישיג חשיפה גדולה יותר מאשר בכל אמצעי פרסום אחר, ובעלויות אפסיות כמעט.

איך זה עובד?
כמו בכל פרסום מקוון, גם השיווק בפייסבוק דורש הבנה מעמיקה של הרשת, ותכנון מוקדם מדוקדק של כל שלב בתהליך הפרסום והשיווק של המוצר או העסק. בניגוד לפלטפורמות אחרות ברשת, השיווק באמצעות פייסבוק אינו נעשה רק על ידי מודעות או פרסומות, ויכול להפוך כל עסק לחי ודינמי. כמובן שאפשר להסתפק רק ברכישת מודעות ושטחי פרסום כמו ב-Google Adsense, אבל היתרון האמיתי של פייסבוק הוא ביכולת לתקשר בזמן אמת עם הלקוחות.

איך מתחילים
הצעד הראשון לשיווק מוצלח באינטרנט הוא הקמת עמוד מעריצים (Fan Page) לעסק שלכם. כל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו להיחשף לעמוד הזה, לעשות לו "לייק", ומאותו רגע יהיו קהל כמעט שבוי שלכם, מכיוון שכל תוכן שתפרסמו יגיע ישירות לעמוד הראשי של כל אחד מהם בפייסבוק. את העמוד תוכלו לפרסם בפרופיל האישי שלכם, או באתר האינטרנט הנוכחי שלכם, ולשלוח הזמנות לכל מכריכם באמצעות הפייסבוק או המייל. ברגע שתצברו גרעין משתמשים ראשוני, הם בעצמם ימשיכו לשווק את העסק שלכם באופן ויראלי, אם רק תהיו מספיק אטרקטיביים עבורם. כדי להיות אטרקטיבי בפייסבוק צריך, קודם כל, לשמור על נוכחות במינון נכון. אין טעם לפרסם קישור או סטטוס אחת לחודש, מכיוון שהם ייעלמו בשלל העדכונים המציפים את העמוד הראשי של כל משתמש. מנגד, אין טעם לפרסם עדכון חדש בכל שעה, מכיוון שמהר מאוד ללקוחות יימאס והם יעזבו את העמוד, או לפחות יסתירו אותו כך שלא יופיע בעדכונים השוטפים שלהם.

לחשוב על קהל היעד
חשוב להתאים את התכנים שתפרסמו בעמוד בפייסבוק לקהל היעד שלכם. אם אתם מנסים לשווק בית ספר מסויים, המציע שיעורי תורה או ספרות חז"ל למשל, מומלץ מאוד לשמור על שפה תקנית, ואולי אפילו קצת גבוהה, שמשולבים בה ביטויים מהמקורות. אם אתם מנסים לשווק חוג קומיקס לבני נוער, לעומת זאת, חשוב מאוד לבחור בשפה שונה בתכלית, שתשלב גם סלנג עכשווי והתייחסות לגיבורי הריאליטי האחרונים.

שיתופי פעולה
כלי חשוב נוסף הוא שיתופי פעולה עם עסקים אחרים. יצירת שיתופי פעולה בפייסבוק היא דבר קל מאין כמוהו. כל מה שאתם צריכים הוא לעשות "לייק" לעמודים עסקיים אחרים, שחולקים איתכם את אותו קהל יעד פוטנציאלי, ולפרסם את השירותים או המוצרים שאתם מציעים דרכם. כמובן שהכוונה היא לא להתחיל לפרסם בעמודי המתחרים שלכם, אלא בעמודים בעלי תחומים דומים. אם נשתמש בדוגמה הקודמת, את קורס לימודי המקרא שלכם תוכלו לשווק בעמודי פייסבוק המקדמים עסקים שמוכרים ספרי קודש, טליתות ותשמישי קדושה, או מוצרי יודאיקה. את חוג הקומיקס שלכם, מן הסתם, עדיף לא לפרסם בעמודים הללו.

כל אלה הן לא יותר מהמלצות טכניות לשמירה על "כללי המשחק" בפייסבוק. עכשיו מתחילה העבודה הקשה באמת – אספקה שוטפת של תוכן רלוונטי ומעניין לאורך זמן. לשם כך אפשר בהחלט לשקול את העסקתו של מומחה חיצוני, לפחות בשלב הראשון, שיספק לכם מאגר ראשוני של קישורים, סטטוסים ותמונות שרלוונטיות לדף הפייסבוק, יענה לגולשים שיגיבו לפרסומים, וייצור נוכחות של ממש ברשת. עם הזמן, כשתלמדו להכיר טוב יותר את קהל היעד הפייסבוקי שלכם, תוכלו להמשיך ולתחזק את הדף על פי אותם עקרונות בכוחות עצמכם.

קשור

נטומדיה שיווק בפייסבוק
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש
תגיות
SEO אבטחת פייסבוק אתר חנות וירטואלית אתרי תדמית אתר כרטיס ביקור אתר מותאם אתר מותאם לנייד אתר עיסקי אתר קטלוג אתר רספונסיב אתר תדמיתי בניית אתר בניית אתרים בניית פרסונה מקוונת אפקטיבית בקרת מדיה גוגל גוגל פנדה דיוור אלקטרוני דמות וירטואלית הגדלת אחוזי המרה הגנה מפני התקפות סייבר התנדבות כיצד לאבטח את דפי הפייסבוק לוחמת סייבר מהירות גלישה מה ניתן לעשות נגד התקפות סייבר מיתוג נטו מדיה נטומדיה נטוניוז פייסבוק פרסום בגוגל פרסום בדיגיטל פרסום בפייסבוק פרסום ממומן פרסומות פרסונה קידום אורגני קידום אתרים קידום אתרים קלאסי קמפיין רשתות חברתיות שיווק בפייסבוק שיטות של התקפות סייבר תוכנית שיווק לעסקים קטנים
פוסטים באתר

תמיר האס: כיצד אנשי יחסי ציבור מבשלים הצלחה

מה עדיף: מודעה ממומנת בפייסבוק או מודעה ממומנת בגוגל?

אושיית אינסטגרם חרדית

איך ליצור משרד ביתי מושלם?

מה הקשר 📡 כיצד תבחרו את שירותי התקשורת שלכם ?

מהירות עסקית: איך לפתור בעיות גלישה איטית בעסק?

הימנעות מריגול תעשייתי – הנקודות שצריך לכסות

כל אחד יכול – גם לעסקים קטנים יש מקום במדיה הדיגיטלית

הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל

קורסים לחיילים משוחררים בחינם

תוספים מומלצים לוורדפרס

אתר בעיצוב וליווי אישי

בניית אתר בשיטת הליסינג

רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש

הלו יש כאן מישהו ???

כיצד לשווק דרך קבוצות עסקיות בפייסבוק

החשיבות של עיצוב אתרים

יחסי ציבור ברשת האינטרנט

מיתוג באינטרנט – איך זה עובד?

במה עדיף להשקיע יותר: אתר, בלוג או דף עסק בפייסבוק

קוד פתוח או פלטפורמה בנויה – מה עדיף?

איך ליצור תחרויות מעניינות בפייסבוק

שירות לקוחות לאתרי סחר אלקטרוני

מה הופך אתר אינטרנט למוצלח?

קידום מכירות לעסק הקטן

שיווק במייל – איך עושים את זה?

סוד ההצלחה של שיווק בפייסבוק

סוד ההצלחה של פייסבוק

מהי אופטימיזציית תוכן?

כיצד ממתגים אירוע עסקי?

תגובות אחרונות
  • ויקטור על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
  • שמואל על הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל
  • CoolSEO על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
קטגוריות
  • אינסטגרם
  • בניית אתרים
  • יוטיוב
  • כללי
  • מאמרים וטיפים
  • פייסבוק
  • קידום אתרים
  • קידום אתרים בחינם
ארכיונים
  • ינואר 2021
  • נובמבר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • אוקטובר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2016
  • יוני 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
Theme by NetoNew - Neto News
We NetoMedia
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס