נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
ראשי » מאמרים וטיפים » שירות לקוחות לאתרי סחר אלקטרוני

רמת שירות גבוהה היא השאיפה של כל עסק, בין אם הוא חנות בעלת כתובת פיזית ובין אם הוא אתר סחר אלקטרוני המקיים את פעילותו ברשת.
בשנים האחרונות, כפי שניתן ללמוד מהתכנים של קורסים במכירות, שיווק או מנהל עסקים, ישנה פריחה של אתרי סחר המציעים קנייה און ליין של מגוון שירותים ומוצרים. כדי לתת את השירות הטוב ביותר, משקיעים אתרי סחר ומעמידים לרשות לקוחות האתר צוות שירות הזמין כל עת.
ניתן להציע שירות לקוחות לאתר סחר אלקטרוני במגוון דרכים: מצ'ט וירטואלי עם נציג שירות המתקיים דרך שיחת טלפון או התכתבות במסגרת האתר, ועד קו טלפון חינמי לבירורים, או מפגש עם נציגי שירות במשרדי או חנויות הרשת.
כיצד תעלו את דרגת השירות באתרי סחר אלקטרוני? לפניכם מספר עצות לשירות איכותי לחנות מקוונת.

תוכן תומך מכירה
חשוב מאוד ליצור עבור הגולש באתר תחושה שיש מי שמלווה אותו בעת ביצוע התהליך. כתבו תכנים שמסבירים לו בפירוט ולעניין כיצד לבצע רכישה, צרו קטגוריה של שאלות ותשובות נפוצות, למקרה שהוא רוצה לדעת מראש או לברר כיצד לבצע החלפה וכדומה, שלחו לו משוב שההזמנה שלו התקבלה, כל מסר משירות הלקוחות שיסייע לו לבצע רכישה בטוחה ונעימה.

אימות אנושי
במיוחד אם מדובר בהזמנה למועד קרוב, כמו נופש בראש השנה, חשוב מאוד שאנשי שירות הלקוחות יעברו עליה בעיון, ויוודאו שכל הפרטים מובנים וסגורים. מכיוון שתמיד ישנם אנשים שמבצעים הזמנה באתר אך מעדיפים למסור פרטי תשלום בטלפון, יש צורך ליצור קשר טלפוני עם הרוכש כדי להשלים את תהליך הקנייה. בכל מקרה מומלץ שאיש שירות יצור קשר עם המזמין כדי להודות לו על הרכישה ולעדכן אותו שההזמנה בטיפול. שיחת טלפון זו יוצרת תחושה ידידותית יותר עם הלקוח שעד כה היה לקוח וירטואלי.

טלפון לבירורים
מומלץ להקצות טלפון קבוע לבירורים ולפרסם אותו באתר בצורה בולטת, כך שכל גולש שמעוניין לבצע מכירה, ידע שיש לו כתובת ולפניות במקרה הצורך. רצוי לבחור שההגעה לשירות הלקוחות תהיה דרך שיחת חינם. אם מדובר ברשת גדולה המטפלת בלקוחות המגיעים ממקורות שונים, חשוב לנווט את השיחה ישירות או לתת אופציה לבחור שירות לקוחות אינטרנט כדי שהלקוח ידע מי יכול לטפל בו בדרך המקצועית והטובה ביותר, וכך הוא יגיע לאנשי שירות שמתמחים בלקוחות אינטרנט.
כדי לשדרג את ההליך הטלפוני, ניתן היום להוסיף חייגן מיוחד שמאפשר לנציגי שירות הלקוחות לצלצל לגולש ללא גביית עלות שיחה וכך להיות זמינים עבורו כל עת.

צ'ט עם נציגי שירות
דרך נוספת היא לייצר צ'אט בין נציג שירות או מכירות עם הגולש און ליין, על מסך המחשב מופיע חלון מיוחד המאפשר לגולש לבצע את ההתקשרות עם נציג שירות. הגולש יכול לשאול שאלות בהקלדה והנציג עונה לו און ליין, תמסורת המאפשרת לגולש לבצע רכישה ידידותית, כשהוא מלווה על ידי נציג שירות ולהרגיש יותר בנוח.

שירות מהיר

חשוב מאוד שאנשי שירות האינטרנט יקבלו עדכון מיידי בכל עת שמבוצעת הזמנה כדי לטפל בהזמנות בדרך יעילה ומהירה ככל האפשר. חשוב שהם יעדכנו את הלקוח במייל או בטלפון לאחר סיום הטיפול בהזמנה ואפילו ישלחו מספר הזמנה ואישור דואר רשום או מספר שליחות המאפשר ללקוח לעקוב אחרי ההזמנה שלו און ליין.

קשור

אתרי סחר אלקטרוני נטומדיה צ'ט שירות לקוחות
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש
תגיות
Contact Form 7 Jetpack W3 Total Cache Yoast SEO YOUTUBE אתר אתר בעיצוב וליווי אישי אתר תדמית בלוג בניית אתר בניית אתר אינטרנט בניית אתרים דיוור אלקטרוני דף עסק בפייסבוק דף פייסבוק התנדבות טיפים לקידום האתר יוטיוב יחסי ציבור ברשת האינטרנט לימודי שיווק ומדיה דיגיטלית ליסינג מהירות גלישה מיתוג מיתוג באינטרנט נטומדיה נטו מדיה נטוניוז ניהול עמוד אוהדים בפייסבוק עיצוב אתרים פייסבוק פלטפורמה בנויה פרסום בגוגל פרסום בפייסבוק קבוצות עסקיות בפייסבוק קורסים לחיילים משוחררים בחינם קידום אתרים קידום אתרים בחינם רישום אתר באינדקסים רישום אתר במנועי חיפוש רשתות חברתיות שיווק באינטרנט שיווק בפייסבוק שירה דרורי תדמית תוספים מומלצים לוורדפרס
פוסטים באתר

תמיר האס: כיצד אנשי יחסי ציבור מבשלים הצלחה

מה עדיף: מודעה ממומנת בפייסבוק או מודעה ממומנת בגוגל?

אושיית אינסטגרם חרדית

איך ליצור משרד ביתי מושלם?

מה הקשר 📡 כיצד תבחרו את שירותי התקשורת שלכם ?

מהירות עסקית: איך לפתור בעיות גלישה איטית בעסק?

הימנעות מריגול תעשייתי – הנקודות שצריך לכסות

כל אחד יכול – גם לעסקים קטנים יש מקום במדיה הדיגיטלית

הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל

קורסים לחיילים משוחררים בחינם

תוספים מומלצים לוורדפרס

אתר בעיצוב וליווי אישי

בניית אתר בשיטת הליסינג

רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש

הלו יש כאן מישהו ???

כיצד לשווק דרך קבוצות עסקיות בפייסבוק

החשיבות של עיצוב אתרים

יחסי ציבור ברשת האינטרנט

מיתוג באינטרנט – איך זה עובד?

במה עדיף להשקיע יותר: אתר, בלוג או דף עסק בפייסבוק

קוד פתוח או פלטפורמה בנויה – מה עדיף?

איך ליצור תחרויות מעניינות בפייסבוק

שירות לקוחות לאתרי סחר אלקטרוני

מה הופך אתר אינטרנט למוצלח?

קידום מכירות לעסק הקטן

שיווק במייל – איך עושים את זה?

סוד ההצלחה של שיווק בפייסבוק

סוד ההצלחה של פייסבוק

מהי אופטימיזציית תוכן?

כיצד ממתגים אירוע עסקי?

תגובות אחרונות
  • ויקטור על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
  • שמואל על הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל
  • CoolSEO על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
קטגוריות
  • אינסטגרם
  • בניית אתרים
  • יוטיוב
  • כללי
  • מאמרים וטיפים
  • פייסבוק
  • קידום אתרים
  • קידום אתרים בחינם
ארכיונים
  • ינואר 2021
  • נובמבר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • אוקטובר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2016
  • יוני 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
Theme by NetoNew - Neto News
We NetoMedia
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס