נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
ראשי » מאמרים וטיפים » הגדלת אחוזי ההמרה באתרי תדמית על ידי ערך מוסף

שיפור יחסי ההמרה באתרי אינטרנט הינו דבר קריטי לכל בעל עסק, דבר שבפועל מייצר ערך מוסף למשתמשים וללקוחות הפוטנציאליים. השורה הראשונה היא גם השורה התחתונה: לצד אחד יש מה להציע ואילו הצד השני מעוניין בשירות או המוצר. בניית אתר תדמית אפקטיבי היא כזו התורמת ליצירת הבהירות וזיהוי הגבול בין הרצון והצורך.

יצירת ערך מוסף

אחד האמצעים החשובים ביותר ליצירת בהירות שכזו הוא באמצעות פעולות, אשר מטרתן היא אחת ויחידה: הגדלת אחוזי ההמרה באתר האינטרנט של העסק.

כדי להניע גולשים לבצע המרה ובכך להיהפך ללקוחות, עלינו כבעלי האתר לגרום להם לעשות זאת על ידי כך שנייצר להם גלישה וערך מוסף, יחד עם זאת בראש ובראשונה עלינו לספק להם מוצר או שירות שיתנו להם מענה לצורך המבוקש.

תמיד לחשוב על הגולש

על מנת לייצר ערך מוסף לגולש עלינו להקפיד בין היתר על הדברים הבאים:

1. לגרום לגולש למצוא באתר עניין אמיתי, כדי שייצא ממנו עשיר ונלהב יותר מאשר נכנס אליו על מנת לשוב אליו פעם אחר פעם. ניתן לעשות זאת על ידי עדכון שוטף של התכנים או מתן מידע מקצועי על מוצרים בתחום וכד'.

2. שיפור חוויית המשתמש באתר תאפשר לגולש למצוא את התכנים ולבצע פעולות בצורה פשוטה ואינטואטיבית. תכנון ממשק המשתמש חייב לפנות למכנה המשותף הנמוך ביותר.

3. גם כאשר המטרה שלנו היא לגרום לגולש לבצע פעולה (כגון להוריד קובץ או להירשם בטופס ובכך להיכנס ממאגר הלקוחות שלנו), עלינו לספק לו חוויית גלישה על ידי יצירת אתר מושקע ואטרקטיבי. כדי להשאיר את הגולש באתר שלנו עלינו לעצב אותו באופן מותאם לסוג התכנים וכמות התכנים שיוצגו באתר.

4. עלינו להתייחס לאתר התדמיתי כאל ערוץ שיווקי נוסף (ולעיתים מרכזי), הנחת עבודה שכזו תגרום לנו לנהל את האתר בצורה שוטפת ומעודכנת ולייצר קורולציה בין המוצרים, שירותים ומבצעים הקיימים offline לאלו המוצגים באתר.

5. הסתכלות כוללנית ושמירה על מקצועיות תייצר לגולש תחושה שאנחנו כבעלי האתר אנשי מקצוע איכותיים ואמינים, המתנהלים בשקיפות ובהגינות. עליו לדעת ולהרגיש כי יש לו כתובת ו"אבא ואימא”.

6. לפנק, לפנק, לפנק. גולשים, מעצם היותם בני אדם, אוהבים להיות מחוזרים, לקבל הטבות, הנחות, צ'ופרים. גם ואולי בעיקר באתר תדמיתי חשוב לתת להם מתנה, התנסות חינם, אחד פלוס אחד או כל הטבה אחרת, כדי שירגישו מחוזרים. נסו לחשוב על ערך מוסף כזה בעולם התוכן שלכם שמתבסס על השירות או המוצר שלכם. לדוגמא שליחת קובץ מסוג מדריך בתחום להורדה לכל פונה.

להיכנס כגולש, לצאת כלקוח

בניית אתרים תדמיתיים על ידי מקצוענים אמורה להקל על הגולשים לגלוש ולהתמצא בהם. ביצוע הפעולה המבוקשת אמור להיות פשוט, קל, מהיר. הוא אמור לקבל כבר בתוך שניות אחדות תשובה לשאלה :"מה הסיפור?" כלומר, מה ייצא לו מהגלישה באתר, איזו תועלת תצמח לו ומה ירוויח מההתקשרות.

בשורה התחתונה

גם כאשר אנחנו משווקים את עצמנו באופן מיטבי, חשוב שנבין כי האתר לא נבנה עבורנו אלא עבור הלקוחות והמשתמשים שלנו. המטרה שלנו היא להניע אותו לבצע "המרה" (אותו ערך עסקי שאנחנו מגדירים בשלב בניית האתר התדמיתי שלנו). עלינו ללכוד אותו לא רק בעיצוב מושקע, אלא בתודעה ובתחושה כי באמצעות האתר אנחנו נספק לו את המענה המבוקש לצורך וכי לכאן מומלץ לו לשוב פעמים נוספות ולייצר התקשרות.

מאמר אורח מבית היוצר של בונסייט – חברת בניית אתרים תדמיתיים

קשור

אתרי תדמית הגדלת אחוזי המרה נטומדיה
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש
תגיות
Contact Form 7 Jetpack W3 Total Cache Yoast SEO YOUTUBE אתר אתר בעיצוב וליווי אישי אתר תדמית בלוג בניית אתר בניית אתר אינטרנט בניית אתרים דיוור אלקטרוני דף עסק בפייסבוק דף פייסבוק התנדבות טיפים לקידום האתר יוטיוב יחסי ציבור ברשת האינטרנט לימודי שיווק ומדיה דיגיטלית ליסינג מהירות גלישה מיתוג מיתוג באינטרנט נטומדיה נטו מדיה נטוניוז ניהול עמוד אוהדים בפייסבוק עיצוב אתרים פייסבוק פלטפורמה בנויה פרסום בגוגל פרסום בפייסבוק קבוצות עסקיות בפייסבוק קורסים לחיילים משוחררים בחינם קידום אתרים קידום אתרים בחינם רישום אתר באינדקסים רישום אתר במנועי חיפוש רשתות חברתיות שיווק באינטרנט שיווק בפייסבוק שירה דרורי תדמית תוספים מומלצים לוורדפרס
פוסטים באתר

תמיר האס: כיצד אנשי יחסי ציבור מבשלים הצלחה

מה עדיף: מודעה ממומנת בפייסבוק או מודעה ממומנת בגוגל?

אושיית אינסטגרם חרדית

איך ליצור משרד ביתי מושלם?

מה הקשר 📡 כיצד תבחרו את שירותי התקשורת שלכם ?

מהירות עסקית: איך לפתור בעיות גלישה איטית בעסק?

הימנעות מריגול תעשייתי – הנקודות שצריך לכסות

כל אחד יכול – גם לעסקים קטנים יש מקום במדיה הדיגיטלית

הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל

קורסים לחיילים משוחררים בחינם

תוספים מומלצים לוורדפרס

אתר בעיצוב וליווי אישי

בניית אתר בשיטת הליסינג

רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש

הלו יש כאן מישהו ???

כיצד לשווק דרך קבוצות עסקיות בפייסבוק

החשיבות של עיצוב אתרים

יחסי ציבור ברשת האינטרנט

מיתוג באינטרנט – איך זה עובד?

במה עדיף להשקיע יותר: אתר, בלוג או דף עסק בפייסבוק

קוד פתוח או פלטפורמה בנויה – מה עדיף?

איך ליצור תחרויות מעניינות בפייסבוק

שירות לקוחות לאתרי סחר אלקטרוני

מה הופך אתר אינטרנט למוצלח?

קידום מכירות לעסק הקטן

שיווק במייל – איך עושים את זה?

סוד ההצלחה של שיווק בפייסבוק

סוד ההצלחה של פייסבוק

מהי אופטימיזציית תוכן?

כיצד ממתגים אירוע עסקי?

תגובות אחרונות
  • ויקטור על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
  • שמואל על הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל
  • CoolSEO על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
קטגוריות
  • אינסטגרם
  • בניית אתרים
  • יוטיוב
  • כללי
  • מאמרים וטיפים
  • פייסבוק
  • קידום אתרים
  • קידום אתרים בחינם
ארכיונים
  • ינואר 2021
  • נובמבר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • אוקטובר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2016
  • יוני 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
Theme by NetoNew - Neto News
We NetoMedia
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס