נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
ראשי » מאמרים וטיפים » כיצד לשווק דרך קבוצות עסקיות בפייסבוק

הפייסבוק הוא רשת חברתית דרכה ניתן להגיע להרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים. אך כדי לעבוד נכון עם רשת זו, צריך להבין כיצד עובד שיווק חברתי וכיצד להשתמש דרכו להרחבת קהל הלקוחות ומיתוג העסק. כדי להרחיב את התקשורת בין האוהדים מומלץ בנוסף לדף העסק, ליצור קבוצה בפייסבוק, שעוסקת בתחום העניין של העסק שלכם. מאת: שירה דרורי

 

קבוצות בעלי ענין
על מנת להגיע אל עוד אנשים, חשוב מאוד ליצור עולם תוכן שיעניין את האוהדים ושדרכו הם יוכלו לתקשר לא רק עם בית העסק או עם המותג, אלא גם אחד עם השני.
רוב הסיכויים שהלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם הם בעלי תחומי עניין משותפים. לדוגמא, אם העסק מתמקד בהכנה למבחני הבגרות, ניתן לפתוח קבוצה לתיכוניסטים שלומדים לבגרויות בה הם יוכלו לקבל טיפים להצלחה במבחנים, לארגון אפקטיבי של החומר ולשתף זה את זה בחוויה האישית שלהם. יש סוגים שונים של קבוצות בפייסבוק ואתם יכולים לבחור איזו קבוצה תקימו. זו יכולה להפוך לקבוצת מיקוד וירטואלית עבור העסק שלכם, במידה ומעניין אתכם לקבל פידבקים על תחומים מסוימים או להכיר מרוב את קהל היעד שלכם, או קבוצה בה תוכלו ליצור התקהלות סביב שירות או מוצר שלכם. למשל, אם יש לכם עסק בתחום התיירות, תוכלו להקים קבוצה של אנשים שאוהבים טיולים וחופשות, לעדכן אותם על מסלולי טיול, דילים לאילת או אתר קמפינג מומלץ, ודרך העדכונים גם לספר על שירותים או מוצרים ספציפיים שלכם.

איך פותחים קבוצה בפייסבוק?
כל אחד שהינו בעל פרופיל אישי בפייסבוק יכול לפתוח קבוצה בפייסבוק. עת פתיחת קבוצה עליכם לקרוא לקבוצה בשם וחשוב שהשם יתאר את מהות הקבוצה, אם זו קבוצת לימוד, קבוצה סביב תחביב משותף, חזון חברתי ועוד. ניתן לקרוא לקבוצה בשם המותג אם מה שמחבר את חברי הקבוצה זה קודם כל האהדה לעסק או למותג ולהוסיף מקף (-) ומשפט שמתאר את הקבוצה. לאחר פתיחת הקבוצה, אפשר לבחור איזה חברים מהפרופיל האישי לצרף לקבוצה ולהגדיר האם מדובר בקבוצה פתוחה או סגורה. לקבוצה פתוחה כל אחד יכול להצטרף בעוד שלקבוצה סגורה, יש להגיש בקשת הצטרפות ומנהלי הקבוצה (מי שפתח אותה) מחליט האם לאשר את ההצטרפות או לדחות אותה.
קבוצה סגורה תתאים למי שרוצה לשמור על קהילה סגורה של העוסקים או המתמחים בתחום בלבד ולייצר תחושה אינטימית וייחודית בין חבריו בעוד קבוצה פתוחה נותנת את החופש לכולם להיות חלק מהשח המתקיים וכמובן בעלת פוטנציאל התרחבות גבוה יותר מאשר של קבוצה סגורה.

פעילות קבוצתית בפייסבוק
קבוצה עסקית המתנהלת סביב תחום העסק תורמת לו מאד, במיוחד אם מי שמנהל אותה באופן גלוי הוא נציג או מומחה מטעם העסק. כך, באמצעות פתיחת הקבוצה וניהולה הוא ממתג את עצמו כמומחה. כמובן שבניגוד לדף עסקי, קבוצה פירושה לתת גם למשתתפים להביע דעה פומבית, לתקשר זה עם זה על ידי העלאת עדכונים לקבוצה. השותפות חשובה מאוד בקבוצה ולכן, מומלץ פעמיים-שלוש בשבוע להפעיל את חברי הקבוצה בהעלאת שאלה לדיון, הצגת נושא מעניין, ניתן להוסיף מסמכים לקבוצה, תמונות וקישורים.
אם הקבוצה פונה למומחים בתחום מסוים, העלאת מאמר שיעניין אותם יכולה לעורר דיון. קבוצה עסקית יכולה לתרום מאוד לנטוורקינג אם חברי הקבוצה בוחרים לשתף בידע שלהם את שאר החברים. בכל מקרה, כדי לשמור על רוח הקבוצה, חשוב לעדכן מעת לעת את חברי הקבוצה ולתת להם חומר למחשבה ולדיון כדי לניע אותם לתגובות, שיתוף וכדומה.

קשור

נטו מדיה נטומדיה קבוצות עסקיות בפייסבוק שיווק בפייסבוק
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש
תגיות
Contact Form 7 Jetpack W3 Total Cache Yoast SEO YOUTUBE אתר אתר בעיצוב וליווי אישי אתר תדמית בלוג בניית אתר בניית אתר אינטרנט בניית אתרים דיוור אלקטרוני דף עסק בפייסבוק דף פייסבוק התנדבות טיפים לקידום האתר יוטיוב יחסי ציבור ברשת האינטרנט לימודי שיווק ומדיה דיגיטלית ליסינג מהירות גלישה מיתוג מיתוג באינטרנט נטומדיה נטו מדיה נטוניוז ניהול עמוד אוהדים בפייסבוק עיצוב אתרים פייסבוק פלטפורמה בנויה פרסום בגוגל פרסום בפייסבוק קבוצות עסקיות בפייסבוק קורסים לחיילים משוחררים בחינם קידום אתרים קידום אתרים בחינם רישום אתר באינדקסים רישום אתר במנועי חיפוש רשתות חברתיות שיווק באינטרנט שיווק בפייסבוק שירה דרורי תדמית תוספים מומלצים לוורדפרס
פוסטים באתר

תמיר האס: כיצד אנשי יחסי ציבור מבשלים הצלחה

מה עדיף: מודעה ממומנת בפייסבוק או מודעה ממומנת בגוגל?

אושיית אינסטגרם חרדית

איך ליצור משרד ביתי מושלם?

מה הקשר 📡 כיצד תבחרו את שירותי התקשורת שלכם ?

מהירות עסקית: איך לפתור בעיות גלישה איטית בעסק?

הימנעות מריגול תעשייתי – הנקודות שצריך לכסות

כל אחד יכול – גם לעסקים קטנים יש מקום במדיה הדיגיטלית

הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל

קורסים לחיילים משוחררים בחינם

תוספים מומלצים לוורדפרס

אתר בעיצוב וליווי אישי

בניית אתר בשיטת הליסינג

רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש

הלו יש כאן מישהו ???

כיצד לשווק דרך קבוצות עסקיות בפייסבוק

החשיבות של עיצוב אתרים

יחסי ציבור ברשת האינטרנט

מיתוג באינטרנט – איך זה עובד?

במה עדיף להשקיע יותר: אתר, בלוג או דף עסק בפייסבוק

קוד פתוח או פלטפורמה בנויה – מה עדיף?

איך ליצור תחרויות מעניינות בפייסבוק

שירות לקוחות לאתרי סחר אלקטרוני

מה הופך אתר אינטרנט למוצלח?

קידום מכירות לעסק הקטן

שיווק במייל – איך עושים את זה?

סוד ההצלחה של שיווק בפייסבוק

סוד ההצלחה של פייסבוק

מהי אופטימיזציית תוכן?

כיצד ממתגים אירוע עסקי?

תגובות אחרונות
  • ויקטור על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
  • שמואל על הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל
  • CoolSEO על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
קטגוריות
  • אינסטגרם
  • בניית אתרים
  • יוטיוב
  • כללי
  • מאמרים וטיפים
  • פייסבוק
  • קידום אתרים
  • קידום אתרים בחינם
ארכיונים
  • ינואר 2021
  • נובמבר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • אוקטובר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2016
  • יוני 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
Theme by NetoNew - Neto News
We NetoMedia
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס