נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
נטו מדיה בניית אתרים קידום אתרים
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
  • ראשי
  • עשה זאת בעצמך!
  • למה אנחנו?
  • איך מתקדמים?
ראשי » מאמרים וטיפים » שיווק במייל – איך עושים את זה?

שיווק באמצעות אימייל, כמו שאפשר להבין מהשם, הוא השימוש בדואר אלקטרוני כדי לשלוח מסרים שיווקיים. גם אם לא שמתם לב לזה, כנראה שגם אתם לקוחות של שיווק באמצעות המייל כבר זמן רב, ובכל פרסומת שמגיעה לתיבת המייל שלכם אתם למעשה הופכים ללקוחות פוטנציאליים של משווק אלמוני.

במובן הרחב ביותר המונח שיווק במייל כולל כל הודעת דוא"ל ששלחתם אי פעם ללקוח, לקוח פוטנציאלי או רשימה פומבית, אבל בדרך כלל הכוונה היא ל:
• שליחת מסרים במטרה למשוך לקוחות חדשים או לשכנע לקוחות קיימים לעסקאות נוספות.
• שליחת מסרים במטרה לשמר לקוחות ולעודד את הקשר עם לקוחות קיימים.
• הוספת מסרים שיווקיים או מודעות פרסומת להודעות מייל שנשלחות על ידי צד שלישי.

שלוש השיטות האלה הן המקבילות הווירטואליות של שליחת דואר לתיבות הדואר הפיזיות של לקוחות, שליחת עלוני מידע מודפסים או פרסום מודעות בעיתונים ובמגזינים. ההבדל העיקרי בין שיווק במייל לכל השיטות ה"קלאסיות" האלה הוא נושא ההרשאות, שניגע בו בהמשך. שיווק במייל הפך לפופולרי במיוחד בשנים האחרונות מכיוון שהוא זול בהרבה מכל צורות ההתקשרות האחרות, ואחוזי ההצלחה שלו מדהימים גם משווקים מנוסים.

מה משווקים?
השיווק הנפוץ ביותר באמצעות מיילים הוא של מבצעים מיוחדים, שירותים או מוצרים חדשים, שיכולים לעניין לקוחות פוטנציאליים וקיימים גם יחד. אם הלקוחות שלכם מתעניינים בתיירות ונופש, תוכלו לשלוח להם מייל עם כותרת מושכת כמו "ים המלח מבצעים", ולספר על צימרים חדשים שנוספו למאגר שלכם, או על חבילות מיוחדות למשפחות עם ילדים בים המלח. משווקים מתוחכמים יותר, שרוצים לשמר את הלקוחות שלהם לאורך זמן, יכללו לצד התוכן הפרסומי המובהק גם מידע נוסף כמו מאמרים, טיפים או ביקורות, ויהפכו את המסרים שהם שולחים למעין עלוני מידע וירטואליים.

כדי לא לשעמם את הקוראים, חשוב לשלב במידע הזה גם תכנים שאינם קשורים ישירות למוצרים או לשירותים שאתם מספקים, אלא יעוררו עניין נוסף. כך למשל אם אתם מנסים לשווק אפיק השקעה מסוים כגון אגרות סל, כדאי ורצוי לשלב מאמרים בנושאים פיננסיים אחרים כמו בורסות בעולם, קרן השתלמות משתלמת במיוחד, או מגמות בשוק הישראלי.

אומרים לא לזבל
למרות כל הנאמר לעיל, גם שיווק במייל דורש מיומנות וניסיון, ואינו מסתכם בלחיצה על כפתור ה"שלח". משווקים מצליחים במייל נדרשים להעסיק מעצבים גרפיים, כותבי תוכן וקופירייטרים, ולהיעזר במערכות שליחה מתוחכמות לניהול המכותבים שלהם, כדי לנתח כל שלב בתהליך השיווק – אחוזי הפתיחה של כל מייל, הלחיצות על הקישורים השונים, ובשורה התחתונה – המכירות שהניב השיווק במייל. מעבר לכל אלה קיים גם הפן המשפטי של שיווק במייל, בעקבות החקיקה בשנים האחרונות האוסרת על שליחת "דואר זבל" מסחרי או "ספאם".

על פי החוקים החדשים, כדי לשלוח ללקוחות מסרים שיווקיים במייל חייב כל משווק לקבל מראש את אישור הלקוח לשליחה. כל מסר שיווקי שנשלח ללא אישור מראש נחשב לדואר זבל, ולעברה על החוק שעלולה לעלות למשווק בקנסות כבדים, גם מבלי שהמקבל נדרש להוכיח נזק שנגרם לו כתוצאה מהשליחה. האישור הזה יכול להיעשות דרך אתר האינטרנט של העסק שלך, באמצעות המייל, הפייסבוק, או בכתב בבית העסק הממשי. מהרגע שניתן האישור, ועד שהלקוח ביקש אחרת, הוא הופך להיות חלק מרשימת התפוצה שלך, ואין מניעה חוקית לשלוח לו מסרים מכל סוג שהוא.

קשור

דיוור אלקטרוני נטומדיה שיווק במייל
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

חיפוש
תגיות
Contact Form 7 Jetpack W3 Total Cache Yoast SEO YOUTUBE אתר אתר בעיצוב וליווי אישי אתר תדמית בלוג בניית אתר בניית אתר אינטרנט בניית אתרים דיוור אלקטרוני דף עסק בפייסבוק דף פייסבוק התנדבות טיפים לקידום האתר יוטיוב יחסי ציבור ברשת האינטרנט לימודי שיווק ומדיה דיגיטלית ליסינג מהירות גלישה מיתוג מיתוג באינטרנט נטומדיה נטו מדיה נטוניוז ניהול עמוד אוהדים בפייסבוק עיצוב אתרים פייסבוק פלטפורמה בנויה פרסום בגוגל פרסום בפייסבוק קבוצות עסקיות בפייסבוק קורסים לחיילים משוחררים בחינם קידום אתרים קידום אתרים בחינם רישום אתר באינדקסים רישום אתר במנועי חיפוש רשתות חברתיות שיווק באינטרנט שיווק בפייסבוק שירה דרורי תדמית תוספים מומלצים לוורדפרס
פוסטים באתר

תמיר האס: כיצד אנשי יחסי ציבור מבשלים הצלחה

מה עדיף: מודעה ממומנת בפייסבוק או מודעה ממומנת בגוגל?

אושיית אינסטגרם חרדית

איך ליצור משרד ביתי מושלם?

מה הקשר 📡 כיצד תבחרו את שירותי התקשורת שלכם ?

מהירות עסקית: איך לפתור בעיות גלישה איטית בעסק?

הימנעות מריגול תעשייתי – הנקודות שצריך לכסות

כל אחד יכול – גם לעסקים קטנים יש מקום במדיה הדיגיטלית

הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל

קורסים לחיילים משוחררים בחינם

תוספים מומלצים לוורדפרס

אתר בעיצוב וליווי אישי

בניית אתר בשיטת הליסינג

רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש

הלו יש כאן מישהו ???

כיצד לשווק דרך קבוצות עסקיות בפייסבוק

החשיבות של עיצוב אתרים

יחסי ציבור ברשת האינטרנט

מיתוג באינטרנט – איך זה עובד?

במה עדיף להשקיע יותר: אתר, בלוג או דף עסק בפייסבוק

קוד פתוח או פלטפורמה בנויה – מה עדיף?

איך ליצור תחרויות מעניינות בפייסבוק

שירות לקוחות לאתרי סחר אלקטרוני

מה הופך אתר אינטרנט למוצלח?

קידום מכירות לעסק הקטן

שיווק במייל – איך עושים את זה?

סוד ההצלחה של שיווק בפייסבוק

סוד ההצלחה של פייסבוק

מהי אופטימיזציית תוכן?

כיצד ממתגים אירוע עסקי?

תגובות אחרונות
  • ויקטור על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
  • שמואל על הכירו את הכלי השיווקי החינמי החזק ביותר של גוגל
  • CoolSEO על רישום אתר באינדקסים ובמנועי חיפוש
קטגוריות
  • אינסטגרם
  • בניית אתרים
  • יוטיוב
  • כללי
  • מאמרים וטיפים
  • פייסבוק
  • קידום אתרים
  • קידום אתרים בחינם
ארכיונים
  • ינואר 2021
  • נובמבר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • אוקטובר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2016
  • יוני 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
Theme by NetoNew - Neto News
We NetoMedia
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס